Trendy cyfrowe 2021 - na co zwrócić uwagę
Pandemia koronawirusa wywołała cyfrow (...)
Te dwa terminy są często używane w świecie marketingu i równie często są mylone przez osoby, które na co dzień z nimi nie pracują. Dlatego poświęcamy cały wpis na blogu, aby podkreślić różnice między SEO i SEM, abyś mógł je wykorzystać w następnej strategii marketingowej.
Search Engine Optimization (SEO) to proces zwiększania ruchu w Twojej witrynie poprzez bezpłatne i organiczne wyniki wyszukiwania. Skuteczne strategie SEO stale się rozwijają, ponieważ Google i jego standardy ciągle się zmieniają. Aby upewnić się, że Twoja strategia jest aktualna, spróbuj zastosować następujące metody.
Marketing w wyszukiwarkach (SEM) różni się od SEO, ponieważ polega na zwiększeniu widoczności witryny internetowej poprzez płatne reklamy, a nie poprzez działania organiczne. Google Ads to jedna z najczęściej używanych i skutecznych metod SEM, ale nie musisz polegać wyłącznie na tym. Inne strategie SEM obejmują następujące.
Krótko mówiąc, wszystko zależy od sytuacji i celów strategii marketingowej. SEO jest zawsze mądrym rozwiązaniem ze względu na jego organiczne podejście. Należy pamiętać, że SEO zazwyczaj zajmuje więcej czasu, aby uzyskać wyniki niż SEM. Jednak założenie witryny za pomocą SEO zwiększy wiarygodność wyszukiwania i może potencjalnie pomóc w kampaniach SEM w przyszłości.
Pandemia koronawirusa wywołała cyfrow (...)
H&D Interactive (...)