SEO a SEM

SEO a SEM

Te dwa terminy są często używane w świecie marketingu i równie często są mylone przez osoby, które na co dzień z nimi nie pracują. Dlatego poświęcamy cały wpis na blogu, aby podkreślić różnice między SEO i SEM, abyś mógł je wykorzystać w następnej strategii marketingowej.

SEO a SEM

Co to jest SEO?

Search Engine Optimization (SEO) to proces zwiększania ruchu w Twojej witrynie poprzez bezpłatne i organiczne wyniki wyszukiwania. Skuteczne strategie SEO stale się rozwijają, ponieważ Google i jego standardy ciągle się zmieniają. Aby upewnić się, że Twoja strategia jest aktualna, spróbuj zastosować następujące metody.

  • Zawsze optymalizuj metadane. Obejmuje to tag tytułu strony, opis meta, tagi nagłówka i tag ALT obrazu (zawiera słowa kluczowe)
  • Skuteczna i dobrze napisana treść (zawiera słowa kluczowe)
  • Dobrze sformatowane adresy URL stron (w tym słowa kluczowe)
  • Twórz linki, aby uzyskać wysokiej jakości linki przychodzące
  • Publikowanie i udostępnianie w mediach społecznościowych
  • Korzystaj z serwisów społecznościowych, takich jak Wykop, itp.

Co to jest SEM?

Marketing w wyszukiwarkach (SEM) różni się od SEO, ponieważ polega na zwiększeniu widoczności witryny internetowej poprzez płatne reklamy, a nie poprzez działania organiczne. Google Ads to jedna z najczęściej używanych i skutecznych metod SEM, ale nie musisz polegać wyłącznie na tym. Inne strategie SEM obejmują następujące.

  • Kampanie reklamowe kierowane do określonych odbiorców. Może to być oparte na lokalizacji geograficznej, branży, danych demograficznych itp.
  • Umieść słowa kluczowe w grupach reklam i tekście reklamy
  • Opracuj budżet reklamowy
  • Aktywnie śledź i monitoruj swoje wskaźniki

Kiedy stosować SEO i SEM 

Krótko mówiąc, wszystko zależy od sytuacji i celów strategii marketingowej. SEO jest zawsze mądrym rozwiązaniem ze względu na jego organiczne podejście. Należy pamiętać, że SEO zazwyczaj zajmuje więcej czasu, aby uzyskać wyniki niż SEM. Jednak założenie witryny za pomocą SEO zwiększy wiarygodność wyszukiwania i może potencjalnie pomóc w kampaniach SEM w przyszłości.

Trendy cyfrowe 2021 - na co zwrócić uwagę

Trendy cyfrowe 2021 - na co zwrócić uwagę

Pandemia koronawirusa wywołała cyfrow (...)

https://cdn.pixabay.com/photo/2015/02/02/11/09/office-620822_960_720.jpg

Strony www Brzeziny

H&D Interactive (...)

© 2022 H&D: Sitemap
533 322 539