Dlaczego często warto czyścić pamięć podręczną komputera
Kiedy odwiedzasz (...)
Pandemia koronawirusa wywołała cyfrową transformację, która przeniosła miliony ludzi do internetu i prawdopodobnie będzie tak postępować do 2025 roku. Pomiędzy Facebookami, Instagramem, Twitterem i TikTok ludzie konsumują treści w sposób, jakiego nigdy wcześniej nie widzieli.
Filmy są nadal ulubionym sposobem przeglądania treści przez konsumentów, a ogólny odsetek treści wideo w III kwartale wzrósł do 28,8%. W rzeczywistości, po obrazach, które stanowią 70% wszystkich treści na Facebooku, filmy są drugim najpopularniejszym rodzajem postów na platformie.
Obecnie stanowią 17% wszystkich treści na Facebooku, pokonując aktualizacje statusu i udostępnione linki. Facebook właśnie opublikował Raport o tematach i trendach 2021 z Facebook IQ , w którym analizują cztery regiony - Azję i Pacyfik, Europę, Amerykę Łacińską i Amerykę Północną - oraz osiem krajów w nich, zagłębiając się w tematy rozmów, które nabrały rozpędu na Facebooku i Instagramie oraz oceniając zwyczaje i zainteresowania, które odzwierciedlają.
„W okresie od marca do stycznia 2021 r. Wydatki na handel elektroniczny wzrosły o 29% z miesiąca na miesiąc, ponieważ ludzie szukali potrzebnych rzeczy w Internecie, a prawie połowa polskich kupujących online zgłosiła, że od marca do kwietnia 2021 r. Po raz pierwszy korzysta z co najmniej jednej nowej cyfrowej platformy zakupowej. Wśród nowych trendów zakupowych pojawiają się boksy abonamentowe, które co miesiąc dostarczają ludziom nowy wybór napojów i przekąsek, kosmetyków i witamin. W czasach, gdy harmonogramy ludzi i otoczenie są w inny sposób przewidywalne, rozpakowanie tych dostaw zapewnia bardzo potrzebne szczęście”.
Trendy nadal pokazują, że konsumenci są otwarci i chętni do korzystania z cyfrowych platform zakupowych, zwłaszcza w celu uniknięcia podróży do międzynarodowych korporacji detalicznych.
Sprzedaż w małych firmach została głęboko dotknięta zamknięciami rządowymi i teraz ważniejsze jest, aby zawsze mieć obecność cyfrową, która daje potencjalnym klientom miejsce do robienia zakupów online.
Kiedy odwiedzasz (...)
Te dwa terminy są często używane w (...)