Artykuły Sponsorowane - publikacje content marketing

Artykuły Sponsorowane

Czym jest artykuł sponsorowany?

Wykorzystywany w obszarze SEO oraz w marketingu artykuł sponsorowany to artykuł reklamowy rozpowszechniany na serwisach lub blogach.

 

Artykuły sponsorowane dla firmDodaj Artykuły sponsorowane Dla Twojej firmy

Pojaw się na jednym z naszych 500 portali regionalnych! Piszemy na zlecenie treści, które umieszczamy na naszych portalach regionalnych z całej Polski typu: ilodz.eu, belchatow.net, radomsko.org. Posiadamy duże i małe miasta, prowadzimy ponad 500 portali tego typu.
https://artykulysponsorowane.zamawiam.biz/ 

 

Definicja artykułu sponsorowanego

Artykuł sponsorowany to artykuł opublikowany na blogu lub stronie wydawcy na zlecenie reklamodawcy w celu promocji lub reklamy produktu lub usługi. Ten artykuł jest opłacany przez reklamodawcę i jest poświęcony wyłącznie promowaniu produktów lub usług.

Reklamodawcą jest na ogół firma, agencja komunikacji lub agencja reklamowa. Blog lub witryna z publikacją są na ogół utrzymane w tym samym temacie, co promowane usługi lub produkty.

Czym jest artykuł sponsorowany?

Charakterystyka artykułu sponsorowanego

Artykuł sponsorowany przypomina wszystkie rodzaje artykułów pisanych. Może przybrać formę artykułu redakcyjnego, który został wcześniej napisany przez agencję. Ale generalnie to bloger lub wydawca witryny jest odpowiedzialny za jej napisanie.

Reklamodawca może jednak zaproponować specyfikacje z ograniczeniami, takimi jak wstawianie linków, użycie słów kluczowych, obrazów lub wideo, ograniczenie liczby słów. Możliwe jest również, że reklamodawca pozostawia blogerowi swobodę tworzenia, ale wprowadza pewne modyfikacje w celu ostatecznego dopracowania artykułu sponsorowanego.

Strona rozpowszechniająca/blog ma moralny obowiązek poinformowania czytelnika, że ​​jest to artykuł sponsorowany. 

Artykuły sponsorowane oferta

Do czego służy post sponsorowany?

Artykuł sponsorowany służy przede wszystkim do reklamowania się dla reklamodawcy i zarabiania na swojej witrynie dla wydawcy. Tak czy inaczej, obie strony są zaangażowane.

 

Dla reklamodawcy artykuł sponsorowany umożliwia:

  • Uzyskać wysokiej jakości linki zwrotne i stanowić ważny netlinking, jeśli wybrana strona lub blog ma już pozycjonowanie w wyszukiwarkach.
  • Uzyskanie większego ruchu dzięki linkom zwrotnym
  • Zoptymalizowanie widoczności marki lub produktów wśród odwiedzających witrynę/blog, a tym samym uzyskać wzrost rozgłosu.

Dla wydawcy witryny artykuł sponsorowany umożliwia zarabianie na jego blogu, ale także optymalizację naturalnego odwoływania się do jego witryny poprzez wysokiej jakości artykuł. W zależności od odbiorców witryny hosta lub bloga wynagrodzenie za artykuł sponsorowany może wynosić od 100 do nawet 1000zł za jeden artykuł sponsorowany.

Content Marketing i promocja firmy w Internecie

Nasza Oferta:

 



© 2022 H&D: Sitemap
533 322 539